8 Eylül 2013 Pazar

Dead Space 3


Takvimler 2008 yılını gösterdiğinde, EA dağıtımcılığı altında Dead Space (DS) isimli bir oyun sürüldü piyasalara. Korku türünde olan bu yapım, ilk bakışta pek umut vaat etmese de oyunu alıp oynayanlar ya da en azından demosuna bakanlar Dead Space’in başarılı bir oyun olduğunu görmüşlerdi.

Önceden yazdığım Silent Hill yazılarında da özellikle üzerine basarak belirttiğim “korkmaktan korkan” bir insan oluşum, Dead Space’le daha da körüklense de, böyle güzel bir oyunu oynamamanın haksızlık olacağını düşünmek, takdir edersiniz ki yerinde bir karar olmuştur.

Bizler için olağanüstü, değişik, damaklarımızda farklı tatlar bırakacak bir senaryosu yoktu Dead Space’in. Neydi ona odaklanmamızı sağlayan? Yapımcıların son zamanlarda daha çok aksiyona dönük oyunlar hazırlamasıyla korkuya aç oluşumuzdu, sorunun cevabı. Hazırlanan yaratıkların zorluğu, ürkütücülüğü ve tansiyonun oyunun finaline kadar her dakika yüksek seyredişiyle kaliteli bir yapım hazırlamışlardı, dikkatleri çeken de bu oldu zaten. Dead Space’in satış başarısı ve IGN, Gamespot gibi dev otoritelerden aldığı yüksek puanlar doğrultusunda seri olmasına karar verilmişti. EA’in sürpriz bir şekilde duyurduğu, oyunun sonundan da mutlaka bir devam oyunu geleceğini bildiğimiz Dead Space 2’de, geçtiğimiz yılın ocak ayında raflardaki yerini almıştı. Çilekeş bir mühendis olan Isaac Clarke’ın, yıldızlar arası maden çıkarımı yapan bir uzay gemisinin kâbusa dönüşmesiyle başlayan macerası, olayların bir anda karışması ile kaldığı yerden devam ediyordu ikinci oyunda [e.n: İkinci oyunda Isaac’in konuşabildiğini öğrenmiştik. Malum ilk oyun boyunca ağzını açıp tek bir kelime etmemişti adam]. 

İşletim Sistemi: WINDOWS XP (SP3), Vista (SP1) or WINDOWS 7
İşlemci: 2.5 GHz 
Ram: 1 GB
Ekran Kartı: 256 MB
Harddisk: 10 GB boş disk alanı







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Göndermek istediğinize emin misiniz? eğer spam küfür içeriyorsa silinecektir.